Wednesday, July 18, 2007

حرفهای که دختر پسرها سر قرار

حرفهایی که دختر پسرها در اولین قرارشون میزنن:
خانمی : دوس دختر داری؟
اقا پسر: نه جووووون تو
خانمی :چرا جووون من
اقا پسر: آخه برام عزیزی
خانمی :همه پسرا همین و میگن همتون دروغ میگین
اقا پسر: نه من فرق میکنم
خانمی : از کجا معلوم؟
اقا پسر: بهم فرست بده تا ثابت کنم ( این فرصت به قیمت کونشون تموم میشه)
اقا پسر: تو چی دوس پسر داری؟
خانمی : نه به خدا
اقا پسر: قسم نخور باور میکنم ( آخه ما پسرها هیچوقت باور نمیکنیم به همین دلیل نمیخایم زیاد سرو کله بزنیم )
قبلا چی داشتی؟
خانمی : نه
اقا پسر: چرا
خانمی : آخه میدوونی من از پسرا متنفرم ( پسره زیر لب میگه اگه متنفر بودی و خارش نداشتی که با من قرار نمیزاشتی )
آخر قراردختره ناز میکنه :
خانمی : من میخام دیگه باهات تماس نگیرم
آقا پسر : خوب چراااااااااااااااااااااااااااا
خانمی : آخه من به پسرا اعتماد ندارم
*در این مواقع دو حالت وجود داره:
1- یا پسره خیلی کسلیسه میگه: آخه بی تو من میمیرم ، دلم میشکنه بی تو ( که در این صورت دختره بازم با پسره تماس میگیره )
2- پسره مغرورتر از این حرفاست میگه : هر جور دوس داری
در این حالت دختر خانم بعد از چند روز به پسره زنگ میزنه میگه : راستش تو با پسرای دیگه فرق داری خوشحال میشم باهم دوست شیم

حرفهیی که همه ی دخترا درمدت زمان دوستی با پسرا میگن:
1- حداقل یه خواستگار دکتر، مهندس ( از نوع پولدارش ) دارن
2- مامانم گیر داده که بابا پسرداییم ( پسرخالم) ازدواج کنم (این دروغ واسه اینه که پسرا در رفتن به خواستگاری دوشیزه مکننه عجله کنن)
3- تو تنها کسی هستی که منو کردی
4- اولین و آخرین دوستم هستی

No comments: