Wednesday, July 18, 2007

دختر بازی و راههای رسیدن به این هدف مقدس

امروز می خو ام در مورد دخمر بازی وراههای نیل به این هدف مقدس و سنت دیرین بشریت (همون مردها ، دخترا که آ دم حساب نمیشن) که با عث پاره شدن کون خیلی از مردها در طول تاریخ شده (99%) بپردازم.
اول بیام یک بررسی اجمالی در مورد تاریخ دخمر بازی ("همون کس کردن) داشته باشم.
1- دوران بوابوا : در این عصر راهها و فنون خاصی وجود نداشت و مردها هروقت هوس کس میکردند دست جمعی سراغ پستانداران (که امروزه دختر یا زن نامیده می شوند و این مدرکی است تاریخی که مردها زودتر انسان شده اند یا اصلا مردها ریشتا انسان بوده اند .) می رفتند و با چهره های مظلومانه به آنها می نگریستند و پستانداران محترمه نیز با همون روحیه رمانتیکانه با کمال خون سردی ، سنگینی و متانت از میان نامزدان کسشون (که صلاحیت کافی را در مجلس شورای اسلامی داشته و مورد پذیرش ولایت فقیه بودند ) یکی را انتخاب میکردند.
2- قرون وستا : در این قرون مردها با استفاده از نیروی مخ ، خلاقیت، فکر و هنر (منظور شاعر زور کیری) دختر ها را با زور می گرفتند و مانند یک قاضی کسخل به اشد مجازات که همون پاره کردن کونشون بود می رسوندند تا دیگر به فکر فمینیسم (femenism) نیفتند .
3- واما رسیدیم به عصر نوین ، عصر برابری زن ومرد (که همش یه مشت کس شعره ) :
در این دوران به دلیل حس انسان دوستی و به وجود آمدن سازمان بین المللی حمایت از حیوانات اهلی از جانب مردان ، باید بیشتر از راههای اجتماعی ، سیاسی، فرهنگی، هنری، پولکی، زورکی و........ . به دنبال عاشق کردن دختران (یا همون کردن کس مفتکی، آخه می گن عاشق شدن بهانه ای است که مردا اختراع کرده اند تا کس کنند و پول ندهند ) باشند .
در این زمانه جور کردن دخترها در موقعیتهای مختلف ،متفاوته . فرضا تور کردن دختری که خوشکله مشکله و یا تور کردن دخترهای هلوی دانشگاه آزادی موبایل و ماشین می خواد که شما ندارید (البته نه به علت کم پولی بلکه به دلیل نداشتن علاقه به چنین چیزاهای الکی )
من الان چند روش و تاکتیک رو برای شما عزیزان بی عرضه که کیرتون در اثر عمل قبیح جق زدن (استغفرا...) یه لحظه خواب نداره و هر روز پوست اندازی می کنه شرح می دم: معمولا انسانهای بی عرضه به دلیل محترم بودن بیش از حد (کم روئی وچلمنی) نمی تونن روبرو با جیگرهای خوشکل (الهی نور به کونشون بباره ) حرف بزنند پس از روش تلفنی شروع می کنم :

**. برای اینکه یک خواهر بسیجی عفیف و پاکدامن رو تلفنی جور کنی اولین شرط لازم برای شما آقایان محترم اینه که استعداد مادر زادی دروغگویی رو در خودت به مرور زمان و برنامه تمرینی مناسب شکوفا کرده باشید فرضا شما که هیچی ندارید باید طوری پوز بدی که همه چی دارید یا اگه خدایی ناکرده بی عرضه و پخمه هستید خودتون رو یک نجیب زاده ملاک که بسیار قلب لطیف و رمانتیکی دارید جلوه بدی،
فرضا وقتی برای اولین بار با یک خانم محترم لاس می زنی میتونی به فرمایشات خود اضافه کنی که:مدتی در پی یه خانم زیبا، سنگین، جیگرو ماُدب که پدرش از اون آخوندهای فقیه و عالمه (کله گنده کسکش درجه 1 که کمربند سیاه قرائت قران رو داره) می گشتم و باذ هزار درد سر و سختی تونستم این شماره رو از خواهرزاده خاله عمه بابا بزرگم که خیلی تعریف شما رو می کردند گیر بیارم (النته اون دوستتون که شماره رو به شما داد نگفته که این خانم عمومیه و برای شروع بد نیست!!!! )...
اکثر شیرده های محترمه باذاین سخنان آب میشن و فکر میکنن که مرد ایده ال زندگیشون رو پیدا کردن (آخه انا نمی دونن که شما با این همه کمالات می خوایید زبونم لال اونا رو بکنید )
که به این حالت در اصطلاح عرفان خر شدن دختران گفته می شود...

No comments: